Logo Diamant Juweelwinkel

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe kan ik contact opnemen met Juweelwinkel.nl?

Je kunt ons telefonisch, per e-mail of via de chatfunctie op onze site bereiken. Voor onze contactgegevens ga je naar de pagina contact- en adresgegevens.

Is mijn bestelling goed ontvangen?

Als er een bestelling gedaan is en de bestelling is goed door ons ontvangen, dan sturen wij een bevestigingsmail. Check jouw mailbox dus eerst of de bestelling goed is ontvangen. Het kan zijn dat deze bevestigingsmail door een spam filter tegen wordt gehouden. Mocht je twijfels hebben of jouw bestelling goed bij ons is aangekomen, neem dan gerust contact met ons op.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan jouw bestelling betalen via iDeal, Bancontact, in 3 termijnen betalen via in3, Achteraf betalen met Klarna en overboeking per bank. Ook accepteren wij de VVV Cadeaukaart en de Fashiocheque

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

  • Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, de volgende dag in huis
  • Bestellingen na vrijdag 16.00 uur, op zaterdag en zondag worden dinsdag afgeleverd.
  • Bestellingen vanaf € 75,00 verzenden wij gratis. Bestellingen onder de € 75,00 zijn de verzendkosten € 4,95 voor zendingen in Nederland. Voor zendingen naar België, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten € 7,95. Voor zendingen naar alle overige landen in Europa zijn de verzendkosten € 9,95

Kan ik het afleveradres van het factuuradres laten afwijken.

Wanneer je dat wilt kan je bij jouw bestelling een ander aflever adres opgeven. Dit kan gemakkelijk bij het invullen van alle gegevens tijdens het afrekenen.

Ik wil mijn bestelling retourneren, mag dat en binnen welke termijn?

Na ontvangst van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om het product te bekijken, beoordelen en/of passen zoals je ook in een winkel zou kunnen doen. Binnen deze 14 dagen mag je zonder opgave van reden de koop ontbinden volgens het herroepingsrecht. Je kunt ook het herroepingsformulier hier downloaden.